Меню

Bts логотип как узоры

BTS изменили логотип группы и смысл названия + комментарии агентства

Группа BTS сегодня удивила фанатов появлением загадочного видео на своем аккаунте.

Пока все поклонники ждали обещанного клипа на ремейк песни Со Тхэджи «Come Back Home», агентство BigHit Ent. опубликовало это видео:

Следом за этим поменялось оформление во всех официальных аккаунтах социальных сетей BTS: фан кафе, Facebook, Twitter участников группы, official Twitter, Instagram, V Live, Weibo и другие.

Один из участников опубликовал в общем Twitter разъяснение (предположительно, лидер группы — Рэп Монстр):

  • «Мне действительно нравится новая идентификация бренда. Я очень ждал и хотел его вам показать, как можно быстрее. Помимо всего, оно показывает фигуральное значение единства нас (BTS) и АРМИ».

새로운 BI가 정말 마음에 들어요. 저 역시 기대돼서 여러분께 하루라도 빨리 보여드리고 싶었어요. 무엇보다 우리와 아미가 하나로 연결된 모습이라 더욱 의미가 있고 기분이 좋습니다!! ??

Также, согласно статье на новостном ресурсе NAVER поменялось не только логотип группы (двери вместо пуленепробиваемого жилета), но и название на международном уровне. Прежде акрононим BTS расшифровывался как — «пуленепробиваемые мальчики». Теперь — «beyond the scene» (за кулисами). Название на корейском — не поменялось.

Новый знак идентификации бренда BTS символизирует молодых людей, которые идут вперед, открывая дверь, не останавливаясь в настоящем времени, чтобы расти дальше. Чтобы выразить моменты молодости, спроектированные образами BTS, фандом АРМИ визуализируется в участников дизайна логотипа в момент, когда они открывают дверь.

Значение бренда расширяется с идеей охватить прошлое и будущее. С момента своего дебюта BTS уже успели выразить свой концепт: «мальчики, которые защищают вас от давления и предрассудков в отношении подростков», и, сохраняя это значение, они добавили «за кулисами», который выражает новый смысл: «юноши, которые бесконечно идут к своим мечтам, не останавливаясь на достигнутом».

Представитель Bighit Ent. объяснил:

  • «Чтобы охватить концепции и действия альбомов, которые со временем меняются, мы визуализировали и определили бренд BTS с идеей универсальности, ориентированной на будущее. Новая идентификация бренда — результат, созданный ведущей консалтинговой компанией в Корее, работающей с самого начала, включая руководителей компаний, участников BTS и пожелания поклонников, собранных в ходе исследований и FGI».

Новый логотип BTS планируется применять на всех официальных товарах, включая альбомы, фанатские товары и другие, начиная с 5-го июля.

Источник

Explore More Awesome BTS Logos

BTS K-POP Logo

The logo for a K-Pop group is very important as it shows the characteristics of the group and each logo design certainly carries meaning. Bangtan Boys or BTS are a group of males who are very popular and rose to the challenge of succeeding in different genres of songs with other groups and have very unique choreography.

BTS became one of the most popular male groups with their songs topping the number one spot on many charts. As with other men’s group BTS has a very unique logo with a meaningful design, starting from their debut to their comeback BTS has had different logos. Let’s discuss them one by one.

BTS Logo Meaning

As we know, the beginning of the BTS was formed with a logo that depicts a bulletproof jacket with BTS inserted in the middle which means that they stand with all the risks they will receive when debuting and strive to always be number one with their songs.

Читайте также:  Вязание спицами узоры для мальчиков жаккардовые узоры

But, since 5 July, 2017 the agency that became their home, BigHit Entertainment, featured a new logo for BTS which is very elegant and cool. BigHit even gave a them new nickname that is Beyond The Scene which means “Youth who are not satisfied with their current situation and continue go forward to grow and strive toward their dreams without stopping”. To project this moment of youth it is visualized with the members opening the door, the design called A.R.M.Y is their new logo.

BTS New Logo

Since July 5, 2017 BigHit Entertainment has provided a new logo for BTS with the name of a stand for BTS (Beyond The Scene), even BigHit Entertainment provides a logo for BTS fans that is A.R.M.Y.

A.R.M.Y makes its own speculation about the relation of BTS logo like door and A.R.M.Y and if combined then both logo form BTS name which means BTS and A.R.M.Y if put together will be a strong foundation between idol with fans.

There’s even a A.R.M.Y that makes a joke by comparing the A.R.M.Y logo with an empty gray wallet.

http://style.tribunnews.com

BTS Logo Animation

BTS wrote on their official Twitter: “I really like the new BI [Brand Identity]. I can’t wait to show you. Above all, us and army becoming one together has so much meaning that it makes us feel good.

BTS hope with this new logo, BTS and A.R.M.Y become more compact and always support also love each other.

BTS Logo PNG

1. BTS Logo PNG – Debut

BTS logo made when BTS debuted first with Bulletproof track.

https://hdwallpapersbuzz.com

2. BTS Logo PNG – Wings Album

WINGS is the second album from BTS released October 10, 2016 and consists of fifteen songs with Blood, Sweet, and Tears being the main single and seven solo songs recorded by each member.

https://tharindoukpop123.deviantart.com

3. BTS Logo PNG – New Logo

The new BTS logo with a new name meaning also for BTS is Beyond The Scene.

Источник

Блог Термодекор

Логотип BTS на одежду и футболки за 43 руб.

Что делать, когда доставка мерча BTS стоит $40, а душа радуется за ребят и просит гордо носить логотип БТС на всех футболках и одежде?

Ну, что, АРМИ! Не побоюсь этого слова, наши)) дорогие любимые ребята радуют ARMY первыми местами на Billboard с песнями Butter и Permission to dance.

И сейчас, как никогда, хочется гордо носить футболки с логотипом БТС, участвовать в этих футболках BTS в танцевальном челлендже ребят на youtube и просто танцевать.

А потому что (тьфу-тьфу-тьфу) все идет smooth like butter и we don’t need permission to dance.

И вот я уже радостно бегу на Weverse Shop что бы сделать себе подарок и — о, черт! — а че так дорого-то?!
Все-таки доставка $40 — это же, практически, вторая вещь. Очень жалко отдавать 3.000 руб ни за что.
Открываю чат в Телеграмме что бы пожаловаться и вижу, что я не одна такая. Народ тоже репу чешет и расстраивается.

Читайте также:  Схема вязания пуловера спицами с описанием для женщин для начинающих пошагово

И что же делать?
Печатать! — решили мы. В разных цветах. Разные логотипы БТС.

Благо у нас своя типография (шелкография) и мы уже 10 лет печатаем принты (термотрансферы) швейным фабрикам и производствам.


В тем более, что в своих принтах мы уверены на все 100% потому что они:

Эластичные, Не выгорают Переносятся утюгом
не трескаются и не выстирываются или термопрессом за 1 минуту

Представляете, Вам понадобиться всего 1 минута, чтобы обычная футболка стала фирменной футболкой АРМИ. Посмотрите сами

Мы нанесли себе логотип БТС на одежду, на футболки, худи, майки, шорты, носки, банданы и ежедневники.

Посмотрите, как мы печатали термонаклейки BTS в трех цветах (белый, черный, сиреневый):

Осталось только выбрать в каком цвете и формате вы хотите поддержать ребят.
Весь ассортимент наклеек БТС тут

Источник

BTS Logo

The South Korean boy band BTS has an interesting approach to branding. In 2017, they added one more interpretation of their name and a new logo with a deeper symbolic meaning.

Meaning and history

Big Hit Entertainment started selecting the future band members in 2010, but the band actually debuted only in 2013. It did publish its song covers on YouTube and SoundCloud, though, over the 6 months before the debut date.

The first album called 2 Cool 4 Skool sold more than 105,000 copies, yet none of its songs gained the status of a major hit. Real commercial success came to the band in 2015, when their single “For You” got to the top on Oricon’s daily chart. Quite a few critics point out that some of the Bangtan Boys’ success can be partly explained by the fact that they co-write and produce many of their singles.

2013 – 2016

The original design was pretty cluttered. You could see a bulletproof vest with plenty of useful details and the lettering “BTS” on the chest. There was also a lightning bolt on each side.

The emblem, which looked completely different from its predecessor, featured four circles, each with a different pattern. The word “Wings” in black could be seen below.

The four circles with patterns were replaced by four empty ellipses with blue trim. One side of each ellipse overlapped with the other ellipses.

2017 – now

The BTS logo features two black trapezoids standing on the shortest side. They are symmetrical and look like each other’s mirror reflection.

Old logo

The original logo featured the letters “BTS” on a bulletproof vest. There were also a couple more details to reinforce the “firepower” theme. The emblem was given in white or silver against the black background. The design went perfectly well with the band’s name – BTS is short for the Korean “Bangtan Sonyeondan,” which can be translated as “Bulletproof Boy Scouts.”

The 2017 symbol

In the summer of 2017, the band unveiled a new logotype and – what was really unusual and groundbreaking – a new interpretation of the existing name. Now, BTS is supposed to mean “Beyond The Scene.” According to the official explanation, the new name was a nod to their loyal A.R.M.Y. members. The mission of the logo was to “protect youths from prejudice” and encourage young people to pursue their dreams instead of getting used to the reality they find off-putting.

Читайте также:  Вязание комбинезона для собаки спицами описание

In the language of images, the BTS logo means ARMY meeting BTS at the doors. Or, as the BTS official Twitter put it, “us and army becoming one together.” The logo actually comprises two parts: “The ARMY” (two trapezoids symbolizing the doors half-open outside) and “BTS” (two trapezoids representing the doors half-open inside). The ARMY half is placed over the BTS half to form a single logotype, which also looks like parts of a door. The inverted word “ARMY” is put at the top of the logo, while the lettering “BTS” is placed below. The emblem is silver on the black background.

Who designed the emblem?

According to the Big Hit Entertainment press release, the visual identity was being developed by Korea’s top design consulting firm (although the band doesn’t disclose its name). The process, which took almost a year, included the collaboration of BigHit’s staff and the band’s members, research and focus group interviews. The statement also claims the wishes of the fans were taken into consideration.

From the first glance, the typeface featured in the BTS logo is a traditional sans serif one without any unique features. If you take a closer look, though, you may notice the slashed ends on the “T” as well as the soft lines of the “B” and “S.” On the whole, the font used in the new logo isn’t as brutal as the previous one.

Video

Video Logo History

Источник

Теория о значении лого BTS

— До 2017 года их знаком был пуленепробиваемый жилет, так почему они сменили его?

Также с тех пор BTS получили расшифровку Beyond The Scene. У лого группы и фандома одинаковые геометрические формы. Арми думали, что это похоже на открытые двери. И этому есть доказательства.

— Что, если эти двери — на самом деле. сделаны из зеркал?

Видео — В реальном мире это невозможно, в нашем мире это могут двери, вроде тех, что были в рекламе LG. Но у BU свои правила.

— «Зеркальные двери» — работа известного современного артиста Pistoletto. Вы можете видеть очертания лого арми внутри лого BTS. Есть и другие сходства.

Для этого художника зеркала — течение времени, в котором сливаются воедино прошлое, настоящее и будущее. Если дотронуться до зеркала, то образуется мост между прошлым и будущим.

— Возможно, именно так Джин путешествует во времени. Мы часто видели, как он странно смотрел на своё отражение и в камеру. может, по ту сторону зеркала находимся мы?

— Что произойдёт, если разбить зеркало? Для Pistoletto это то же самое, что сделать фото, поскольку трещины — это постоянное посреди потока времени, если вновь обращаться к его символике зеркал.

— Его идеи на самом деле очень позитивные. В Италии он создал институт Citadellarte, в котором люди исследуют возможности сделать мир лучше. На задней стороне зеркал написан его слоган Love difference.

Источник